Effektiv fälttjänsthantering med ServiceTiket Delta
ServiceTiket Delta är en mobilapplikation som fungerar tillsammans med ServiceTiket-plattformen för att ge effektivt fälttjänsthantering för SMB-företag. Plattformen är byggd med en mobil-först-filosofi som hjälper till att förbättra effektiviteten, skapa en ansluten arbetskraft och minska kostnaderna för att driva ett serviceföretag. Applikationen kräver ett giltigt ServiceTiket-konto för att fungera.
ServiceTiket-plattformen erbjuder en hierarkisk organisationsstruktur, hantering av grunddata för produkter, modeller, reservdelar, planer och SLA:er, kundhantering med komplett historikhantering, kontrakthantering, hantering av produktens historik, hantering av jobborderlivscykel, kostnads- och betalningsuppföljning, betalningsvägledning, reservdelslager och fältteknikernas positioner. ServiceTiket Delta-applikationen hanterar fullständig hantering av jobborderlivscykeln, reservförbrukning kopplad till reservdelslager, faktureringsvägledning, arbetstid, arbetsstart och -stopp, produktfoton och kundsignatur.
Användarrecensioner om ServiceTiket Delta
Har du provat ServiceTiket Delta? Var den första att lämna din åsikt!